ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

 

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στο παρόν, ισχύουν για όλες τις υπηρεσίες του Oasis Hotel Paros, οι οποίες διατίθενται online, μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς. Με την πρόσβαση, την πλοήγηση και τη χρήση του ιστοχώρου μας ή/και των υπηρεσιών μας, αποδέχεστε και βεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και ότι συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω (συμπεριλαμβανομένης της δήλωσης προστασίας προσωπικών δεδομένων). Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, το περιεχόμενο και η δομή της, ανήκουν, λειτουργούν και προσφέρονται από την επιχείρηση Oasis Hotel Paros, και παρέχονται μόνο για την προσωπική σας, μη εμπορική χρήση, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται παρακάτω.

 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ / ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

Οι τιμές είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο, ανά διανυκτέρευση, εκτός αν έχει εκ των προτέρων συμφωνηθεί κάτι άλλο (π.χ. σε περιπτώσεις γκρουπ).

Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν όλους τους νόμιμους φόρους, εκτός του φόρου διαμονής (€0,50 ανά διανυκτέρευση, ανά δωμάτιο) ο οποίος εξοφλείται πριν την αναχώρηση.

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν γεύματα.
Η ασύρματη πρόσβαση στο internet είναι δωρεάν.
Τα δωμάτια είναι διαθέσιμα από τις 15:00 έως τις 24:00.
Σε περίπτωση άφιξης μετά τις 18:00, το ξενοδοχείο αναμένει ενημέρωση.

Η ώρα αναχώρησης από τα δωμάτια είναι στις 11:00. Παρέχεται η δυνατότητα για αναχώρηση μέχρι τις 18:00, με επιπλέον χρέωση και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Η κράτηση συγκεκριμένου δωματίου δεν είναι δυνατή, εκτός αν αυτό αναφέρεται ρητά στην επιβεβαίωση κράτησης. Ο πελάτης δύναται να κάνει κράτηση ενός συγκεκριμένου τύπου δωματίου από μια λίστα συγκεκριμένων τύπων δωματίου, όπως αυτή εμφανίζεται στον επίσημο ιστότοπο του Oasis Hotel Paros.

Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά μέσα σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων και όλων των δωματίων.

Τα κατοικίδια επιτρέπονται υπό προϋποθέσεις και πάντα κατόπιν συνεννόησης.

Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Σε κοντινή απόσταση από το ξενοδοχείο, υπάρχει δωρεάν δημοτικός χώρος στάθμευσης.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Για την ολοκλήρωση της κράτησης ευέλικτης τιμής (standard rate), μπορεί να ζητηθεί είτε εγγύηση έγκυρης πιστωτικής κάρτας ή προκαταβολή ύψους 30% του συνολικού κόστους ή τουλάχιστον ύψους ίσο με το κόστος μίας διανυκτέρευσης, ανάλογα ποιο από τα δύο ποσά είναι μεγαλύτερο. Αρχικά αποστέλλεται προ-κράτηση , η οποία περιέχει όλα τα στοιχεία της κράτησης, τη διαδικασία της προκαταβολής, το χρονικό περιθώριο καταβολής της, και την ακυρωτική πολιτική. Στη συνέχεια, μετά την πληρωμή της προκαταβολής, αποστέλλεται e-mail τελικής επιβεβαίωσης κράτησης.
Η κράτηση θεωρείται επιβεβαιωμένη αφού αποσταλεί από το ξενοδοχείο το e-mail τελικής επιβεβαίωσης.
Τα δωμάτια των οποίων η κράτηση δεν έχει διασφαλιστεί με προκαταβολή, παραμένουν διαθέσιμα, εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί κάτι άλλο, μέχρι τις 18:00 το απόγευμα της ημερομηνίας άφιξης.

Για τις κρατήσεις μη-επιστρέψιμης τιμής (non-refundable rate), ζητείται προεξόφληση για την ολοκλήρωση της κράτησης, η οποία σε περίπτωση ακύρωσης ή μη-εμφάνισης, δεν επιστρέφεται.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν είτε με τραπεζικό έμβασμα ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express, Diners), εντός επτά εργάσιμων ημερών από την πραγματοποίηση της κράτησης.
Τελική επιβεβαίωση της κράτησης παρέχεται μετά την πληρωμή της προκαταβολής.
Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής της προκαταβολής, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης, χωρίς προειδοποίηση.

Μετά την άφιξη, οι χρεώσεις διαμονής ή/και άλλων υπηρεσιών που παρέχονται κατά τη διαμονή του πελάτη, θα εξοφλούνται άμεσα ή θα χρεώνονται στον λογαριασμό του κάθε δωματίου. Η εξόφληση μπορεί να γίνει είτε με μετρητά (ανάλογα το ύψος του ποσού και την ισχύουσα νομοθεσία), ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με τραπεζικό έμβασμα. Ο πελάτης οφείλει να εξοφλήσει πλήρως τους λογαριασμούς για κάθε δωμάτιο για το οποίο έκανε κράτηση, πριν από την αναχώρησή του. Το ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει στον πελάτη το σχετικό παραστατικό που θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις αντίστοιχες χρεώσεις.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ / ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ / ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση μη εμφάνισης, ή έκτακτης αναχώρησης, χρεώνεται το συνολικό κόστος της κράτησης.

Αλλαγές στις ημερομηνίες επιβεβαιωμένων κρατήσεων, γίνονται κατόπιν συνεννόησης και υπόκεινται στη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου.

Η προκαταβολή επιστρέφεται στο ακέραιο, σε ακυρώσεις που πραγματοποιούνται πριν από τον αριθμό των ημερών που έχει κοινοποιηθεί στην προ-κράτηση. Ο αριθμός των ημερών, μπορεί να είναι 7, 14 ή 21 ημέρες πριν από την άφιξη, ανάλογα τη χρονική περίοδο και την ισχύουσα πολιτική, εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό (π.χ. σε περιπτώσεις μαζικών κρατήσεων). Σε ακυρώσεις που πραγματοποιούνται σε λιγότερο από τις προαναφερόμενες συμφωνημένες ημέρες πριν την άφιξη, χρεώνεται το 50% του συνολικού κόστους της κράτησης.

 

 

ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο, ζητείται για κάθε διαμένοντα, ένα επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα ή διαβατήριο), καθώς και η συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής (registration form). Η διαδικασία αυτή μπορεί να έχει γίνει και εκ των προτέρων online (web-check). Η ισχύς της φόρμας εγγραφής είναι ίδια, είτε είναι χειρόγραφη, είτε online. Ο πελάτης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά και να υπογράψει τη φόρμα εγγραφής.

 

ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Σε περίπτωση εύρεσης ξεχασμένων αντικειμένων πελατών μετά την αναχώρησή τους, φυλάσσονται για 1 μήνα, από την ημερομηνία εύρεσής τους. Ο πελάτης, οφείλει να ενημερώσει άμεσα τη ρεσεψιόν. Κατόπιν αυτού, δρομολογείται από το ξενοδοχείο η αποστολή τους και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Το ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη σε περίπτωση εύρεσης ξεχασμένων αντικειμένων. Αν το ξενοδοχείο δεν λάβει την ανάλογη ενημέρωση εντός 1 μήνα από την ημερομηνία αναχώρησης του πελάτη, δεν έχει καμία υποχρέωση να τα επιστρέψει, καθότι εφαρμόζεται η πολιτική απόρριψής τους.

 

ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κλοπής αντικειμένων ή τιμαλφών πελατών. Η προστασία της ιδιοκτησίας τους, είναι υποχρέωση των πελατών, οι οποίοι ενθαρρύνονται να κλειδώνουν τα δωμάτιά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της απουσίας τους από αυτά. Προς διευκόλυνση των πελατών, το ξενοδοχείο παρέχει επίσης κεντρικό χρηματοκιβώτιο σε φυλασσόμενο χώρο. Σε περίπτωση κλοπής, οι πελάτες οφείλουν να ενημερώνουν τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου άμεσα, ώστε να ειδοποιείται η αστυνομία το συντομότερο δυνατό.

 

ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκληθούν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, σε ιματισμό, σε έπιπλα ή εξοπλισμό, καθώς και στη μονάδα του ξενοδοχείου λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που οφείλεται σε αυτούς ή τους προσκεκλημένους τους. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης ευθύνεται για τις ζημιές από κοινού με τους επισκέπτες και τους προσκεκλημένους του. Εάν εντοπιστούν υλικές ζημιές μετά την αναχώρηση των πελατών, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη με το κόστος αντικατάστασης τυχόν αντικειμένων που καταστράφηκαν ή αφαιρέθηκαν από τον πελάτη, τους επισκέπτες ή τους προσκεκλημένους του χωρίς τη συγκατάθεση του ξενοδοχείου. Η χρέωση θα αντιστοιχεί στο πλήρες ποσό για την αντικατάσταση του χαμένου ή κατεστραμμένου αντικειμένου, ιματισμού, επίπλου ή εξοπλισμού.

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Το ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για την παροχή υπηρεσιών διαμονής στους πελάτες του όπως αυτές αναφέρονται στον ιστότοπό του και στην επιβεβαίωση κράτησης, με τη δέουσα επιμέλεια και επαγγελματισμό. Το ξενοδοχείο εφαρμόζει μια αυστηρή και υψηλής ποιότητας πολιτική για την υγιεινή και την ασφάλεια, ειδικά σε σχέση με το φαγητό και το ποτό που διατίθεται στο ξενοδοχείο. Το Oasis Hotel Paros συμμορφώνεται με όλες τις υποχρεωτικές διατάξεις των κανονισμών και της νομοθεσίας για την υγιεινή και την ασφάλεια στην Ελλάδα. Επιπλέον, υιοθετούμε όλες τις κατάλληλες πρακτικές και αποκτούμε πιστοποιήσεις ώστε οι πελάτες μας να νιώθουν άνεση και ασφάλεια στο ξενοδοχείο και στα εστιατόριά μας, και να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

 

ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

Το Oasis Hotel Paros συνεργάζεται με εξωτερικό ιατρικό & διαγνωστικό κέντρο. Σε περίπτωση τραυματισμού, ασθένειας ή ανάγκης για ιατρική φροντίδα, οι πελάτες μας μπορούν να ειδοποιήσουν τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου άμεσα, ώστε να ζητήσουμε βοήθεια από τους εξωτερικούς μας συνεργάτες. Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για τις υπηρεσίες ή τις χρεώσεις των εξωτερικών νοσοκομείων ή ιατρών, τις οποίες οι πελάτες οφείλουν να πληρώσουν άμεσα καθώς δεν συμπεριλαμβάνονται στις χρεώσεις μας.

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Οι πελάτες θα πρέπει να συμπεριφέρονται κόσμια κατά τη διαμονή τους στο Oasis Hotel Paros, και να σέβονται τους υπόλοιπους πελάτες, το προσωπικό, και τους κανονισμούς λειτουργίας του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, ή στα δωμάτια σε πελάτες που δεν συμμορφώνονται με τους προαναφερθέντες κανονισμούς, καθώς και σε όσους δεν ακολουθούν τα κατάλληλα πρότυπα υγιεινής ή έχουν καταναλώσει ποσότητες αλκοόλ που οδηγούν σε ακατάλληλη συμπεριφορά. Σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή άλλης ζημιάς για τα οποία ευθύνονται συγκεκριμένοι πελάτες, το ξενοδοχείο μπορεί να παράσχει τις προσωπικές τους πληροφορίες στην αστυνομία για την έναρξη σχετικών διαδικασιών δίωξης. Οι ίδιοι θα φέρουν την ευθύνη για την αποζημίωση του ξενοδοχείου και θα αποποιηθούν την όποια ευθύνη του ξενοδοχείου απέναντι σε αξιώσεις και αγωγές τρίτων μερών ή υπαλλήλων που προκλήθηκαν εξαιτίας των πράξεών τους.

Δεν επιτρέπεται η υπενοικίαση του δωματίου που παρέχεται από το ξενοδοχείο ούτε η παροχή διαμονής στο δωμάτιο αυτό σε τρίτα μέρη. Κατά την άφιξη ο πελάτης υποχρεούται να δηλώσει τον ακριβή αριθμό επισκεπτών που θα διαμένουν στα δωμάτια για τα οποία έχει γίνει κράτηση. Δεν επιτρέπονται επιπλέον επισκέπτες, εκτός αν έχει υπάρξει η σχετική έγκριση από το ξενοδοχείο, με τις ανάλογες επιπλέον χρεώσεις.

 

Σε περίπτωση ύπαρξης ειδικών αιτημάτων ή παραπόνων, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε άμεσα τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Σε κάθε περίπτωση, και όπου είναι εφικτό, θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια επίλυσης του θέματος.

 

 

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ’’ΟΑΣΙΣ ΠΑΡΟΣ ΙΚΕ’’ σας ενημερώνει ότι προβαίνει σε επεξεργασία και τηρεί αρχείο προσωπικών δεδομένων και συγκεκριμένα δεδομένων που περιλαμβάνονται στη φόρμα εγγραφής  (registration form) καθώς και δεδομένων που αφορούν  καταναλώσεις  αγαθών ή/και υπηρεσιών, τρόπο/ μέσο  πληρωμής (πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες κ.α.) καθώς και δεδομένων εικόνας (κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης στους κοινά προσβάσιμους χώρους του ξενοδοχείου). Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία  για τους σκοπούς της εξυπηρέτησης κατά τη διαμονή, της παροχής πρόσθετων υπηρεσιών, της διαχείρισης έκτακτων γεγονότων (δυνατότητα ενημέρωσης), της στατιστικής επεξεργασίας, τιμολόγησης παρεχόμενων υπηρεσιών, της προστασίας προσώπων και αγαθών καθώς και για τους σκοπούς της  έρευνας ικανοποίησης πελατών και της πραγματοποίησης  προωθητικών ενεργειών.

 

Τα προσωπικά δεδομένα σας τηρούνται και υποβάλλονται σε επεξεργασία αποκλειστικά για τους σκοπούς αυτούς και  για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα για την εξυπηρέτηση των παραπάνω σκοπών. Τα προσωπικά δεδομένα στη συνέχεια διαγράφονται, εκτός εάν η επεξεργασία τους είναι απαραίτητη για συμμόρφωση προς έννομη υποχρέωση ή για την αναγνώριση, άσκηση ή υπεράσπιση δικαιώματος ενώπιον δικαστηρίου.

 

Τα προσωπικά δεδομένα σας δεν διαβιβάζονται, δεν κοινοποιούνται και δεν διατίθενται με κανέναν τρόπο σε τρίτους  με την επιφύλαξη των περιπτώσεων που αυτό απαιτείται για τον σκοπό της συμμόρφωσης προς έννομη υποχρέωση .

 

Σύμφωνα με τον  Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων 679/2016/ΕΕ,  έχετε δικαίωμα ενημέρωσης, δικαίωμα πρόσβασης, δικαίωμα διόρθωσης, δικαίωμα διαγραφής, δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων, δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, περιλαμβανομένης της εναντίωσης στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων και στην κατάρτιση προφίλ, καθώς και δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

 

Εάν επιθυμείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεση σας, να ασκήσετε τα δικαιώματά σας ή εάν έχετε εν γένει οποιαδήποτε απορία αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να απευθύνετε το αντίστοιχο αίτημά σας επικοινωνώντας μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση : paroshoteloasis@gmail.com